Handelsbetingelser

ABONNEMENTSVILKÅR

Du skal indbetaler klubbens indskud, ved ansøgning om optagelse i klubben.

Det er en forudsætning for medlemskabet af Hellerup Kajakklub, at du tilmelder dig betaling via Dankort, som er godkendt af Hellerup Kajakklub og Nets. Har du ikke et Dankort, kan du i særlige tilfælde betale med netbank. Her skal du kontakte kontingent kassereren først. Da du ikke kan indbetale indskuddet, som er krævet ved onlinetilmelding til klubben.

Du vil sener blive opkrævet først kontingent, efter din ansøgning er blever godkendt og du er optaget på et begynderhold.

Du har normalt 14 dages betalingsfrist, på en regning / faktura. Der kan ved fester eller ligene, være krav om straks betaling.

AUTOMATISK BETALING
Du kan i forbindelse med din første betaling godkende, at Hellerup Kajakklub fremover må trække pengene på din konto via dit betalingskort, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud af Hellerup Kajakklub.

Beløbet du skal betale for medlemskabet af Hellerup Kajakklub trækkes så automatisk via dit betalingskort.

Du vil så 14 dage inden hver betaling modtage en email/sms, som fortæller dig hvor meget, du skal betale. Hvor du vil har mulighed for at stoppe betalingen, hvis du ikke ønsker at forlænge dit abonnement.

Hellerup Kajakklub benytter Dibs, som er godkendt af Nets til betalingsløsning.

Ved automatisk trækning på betalingskort gemmes dine kortinformationer ikke hos Hellerup Kajakklub, men hos Dibs. Inden betalingskortets udløbsdato, fremsender Hellerup Kajakklubs system en påmindelse pr. mail herom, og du skal herefter foretage en udskiftning til dit nye betalingskort, ved at logge ind på www.Hellerup-Kajakklub.dk , klik på "Mit betalingskort".

Ved spærring af dit betalingskort eller ændring til andet kort, er du selv ansvarlig for at foretage betaling med dit nye betalingskort. Dette gøres ligeledes på Hellerup Kajakklub, under "Mine regninger. Du kan ligeledes udskifte dit betalingskort, i menuen "Mit betalingskort".

Begge menuer, kan kun tilgås, når du er logget på hjemmesiden. De ligger under dit navn, i den sorte bjælke.

Ønsker du ikke autotræk, skal du betale dine fakturaer manuelt. Enten med dit Dankort eller ved at printe faktura og betale over netbank. Betaler du med netbank, er der stor fejlmuligheder. Og du kan derfor modtage betalingspåmindelser, selvom du har betalt rettidig.

KVITTERING

Du vil som medlem modtager en kvittering ved træk fra dit betalingskort via din e-mail.

Betaler du med netbank, kan du se status på dine regninger under ”Mine regninger”

FORTRYDELSESRET
Der er ikke fortrydelsesret og der refunderes ikke penge efter kontingent indbetalingen. Kun indskud tilbagebetales, hvis du alligevel ikke starter på et af vores begynderhold.

( der opkræves først kontingent, efter din ansøgning er blever godkendt og du er optaget på et begynderhold)

REKLAMATIONSRET
Da der ikke er tale om fysiske produkter med ydelser, er du ikke omfattet af en reklamationsret. Du kan dog klage til bestyrelsen, hvis der er omstændigheder, du er uenig i. Alle klager vil blive behandlet i bestyrelsen, hvorefter du vil få en tilbagemelding.

MEDLEMMETS ANSVAR
Hellerup Kajakklub forbeholder sig ret til at spærre medlemmets adgang til klubben, ved manglende betaling, og hvis der sker mislighold af klubbens ejendom eller forenings-systemet. Der vil ikke blive udbetalt kompensation til medlemmet ved eventuel spærring.

FORBEHOLD OG PRISER
Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden varsel. Alle priser på disse sider er opgivet eksklusiv moms, da foreningen er momsfritaget. Vi tager forbehold for tryk-/tastefejl.

UDMELDELSE

Du opsiger dit abonnement, ved at trykke på "Udmeldelse" som ligger i menuen under dit navn, i den sorte bjælke.

Spørgsmål til klubbens handelsbetingelser kan sendes til kasserer@hellerup-kajakklub.dk