Bridge i HK

Klubben arrangerer en ugentlig bridgeaften i klubbens lokaler hver tirsdag i vinterhalvåret fra kl. 19 til 22.30.
Alle interesserede medlemmer er meget velkomne, aktive som passive.
For at deltage skal du være bekendt med turneringsbridge og beherske spillet, samt de mest almindelige meldinger. Du er altid velkommen til at hilse på i klubben.
Vi begynder som regel sidste tirsdag i september eller første tirsdag i oktober og spiller derefter indtil sidste tirsdag i april.

Se resten nedenfor

Ønsker du at deltage.

Tilmeld dig i  kalenderen

Har du et spørgsmål,

er du velkommen til at kontakte os i bridge afdelingen.

Se oppe i højre side.

Husk at, abonner på vores opslagstavle, så du altid ved hvad der sker i afdelingen.

Her kan du også  lave dine egne opslag.

her kan alle der vil skrive sammen om Bride i HK slå noget op.

Klik på abonner og du vil modtage en mail, hvergang der kommer et opslag her op opslagstavlen.

Er du ikke medlem af klubben, men ønsker at spille Bridge med os. Kan du indmelde dig som Bridgemedlem her.

Følg link og tilmeld dig. Har du problemer kan du kontakte kontingent kassereren.