Kommunikation og forældre

billede

Kommunikation

Vi sender løbende information ud om træning, stævner og arrangementer via e-mail.

Se kalenderen på forsiden, hvor alle arrangementer og øvrige aktiviteter for klubbens medlemmer bliver indsat.

Stævnetilmeldinger forgår gennem klubbens kalender. Den unge skal være logget på for at kunne tilmelde sig. Vi betaler alle stævne tilmeldingsgebyre, men ved for sent tilmelding eller udeblivelse, bliver regningen sendt vidre til den enkeldte unge.

Forældremøde

I løbet af rosæsonen afholdes et fællesarrangement for forældre, hvor ungdomsroerne kan vise deres klub og sport frem. Her inviteres forældre/værge med ud at ro. Alle er altid meget velkomne til at henvende sig til ungdomslederen og instruktørerne om spørgsmål eller en undren vedrørende kajaksport, ungdomsafdelingen og Hellerup Kajakklub. Forældre er altid velkomne til at komme ned og kigge på eller brygge og nyde en kop kaffe i klubhuset.

Forældrehjælp

For at afvikle stævner og ture med bl.a. transport, er der brug for, at forældre/værge giver en hånd med. Såfremt man har tagbøjler til bilen, kan kajakholdere lånes i klubben, eller de kan anskaffes i en af de nærliggende kajakbutikker.

Ungdomsafdelingen tager med til stævner hvert år, men forældrene må principielt selv sørge for transport. Dog forsøger vi at lave fælles transport i samarbejde med forældrene.

Derudover har vi også brug for hjælp med at lave mad til og ved stævner og arrangementer såsom til grill-aften og Paddle Battle Cup i Hellerup. Man melder sig hos ungdomslederen.

For at ungdomsafdelingen kan fungere optimalt ser vi meget gerne at forældre også deltager ved stævnerne. Både når de forgår som dagsstævner ved Bagsværd eller omegn. Men også når vi tager af sted til stævner vest for Storebælt eller hvor der er overnatning rundt omkring i landet.

billede