Bellevue Nelo Ocean Race June 11th 2016

13. juni 2016 13:27 , af Christian Høier

Bellevue Nelo Ocean Race er nyt surfski løb arrangeret af Klampenborg kajak- og kanoklub. De har fået Nelo som hoved sponser med deltagelse af Oscar Chalupsky (som er surfski sportens største ikon og mest vindende roer igennem tiderne). Oscar deltagelse gav også anledning til de nogle af bedste surfski roer i Europa deltog (se resultatlisten)

3 ruter var planlagt alt efter vindretningen, så man kunne sikrere sig bedst mulig med-sø. Der var arrangeret transport med bus og trailer for alle deltagere, så man skulle bare møde op i Klampenborg.

Starten gik fra Snekkersten og sluttede i Klampenborg kajak- og kanoklub, men der var desværre kun lidt vind den dag. Efter løbet var der barbecue for alle og gode sponser præmier til vinderne. Klampenborg skal have stor ros for et meget flot arrangement.