Fællestræning voksne roere

Ønsker du at træne sammen med andre i klubben, så kan du abbonere på de tre opslagstavler herunder, få beskeder fra andre og selv skrive, hvis du har lyst til at finde nogen at ro med.
I 2019 er der fælles træning hver mandag fra 19.00-21.00. Vi starter 6. maj. Fælles træning er for alle frigivede roere uanset niveau og erfaring. En eller flere instruktorer ror med, når det er muligt, så de kan hjælpe med at justere teknikken.
Vi mødes 19.00 i klubhuset og aftaler aftenens tur. Abbonnér på gruppen herunder, hvis du er interesseret, og tilmeld dig i klubkalenderen til de aftener, du ror med.

Ønsker du / I en opslagstavle mere? Så skriv til webmaster.

Besøg vores forbund DKF!

Du kan altid tage flere kurser i kajak, for at forbedre dig.
Her kan du møde andre, der bare ønsker en at ro en tur sammen med.

Der er ingen krav til teknik eller hårde programmer. Vi aftaler bare en tur på vandet i selskab med andre der ikke vil ro alene :-)

Så ønsker I at ro sammen med andre, kan I skrive sammen her.

Her kan I abbonere på beskeder om mandags fællestræning og invitere andre til roture.

Til fællestræning er der nogle gange en instruktør med. Derudover hjælper vi hinanden med at få rettet teknikken.

Skriv sammen her  hvis I vil træne med andre efter program m.m.

Ønsker du at gå op til EPP / IPP 3 prøven i egenfærdighed? kan du finde ligesinde  at træne sammen med.

Det er et krav, at I alle vil følge et teknik træningsprogram og hjælpe andre ved at rette deres fejl.

Så ønsker I at træne teknik sammen med andre og eventuelt gå op til eksamen, kan I skrive sammen her.