Haltider

Om Hal 3

Hellerup Kajakklub deler Hal 3 med de andre klubber som er tilknyttet Havnen. Hal 3 ligger ved siden af sejlklubben, dvs på den anden side af havnen i forhold til Hellerup Kajakklub.

Regler for brug af Hal 3

Man skal være medlem af klubber som er tilknyttet havnen for at måtte benytte hallen. Haltiderne angiver hvilken klub der har fortrinsret til hallen på hvilke tidspunkter, men ellers kan hallen fri benyttes når der ikke er andre tilstede. Man må kun benytte indendørs sko i hallen og skoene skal være rene.

Fastlagte kajakorienterede aktiviteter i hallen

Mandag kl 17-19: Ungdomstræning med deltagelse fra Hellerup Kajakklub, NOVA og PALO. Arrangør: HK.

Tirsdag kl 18-19: Aerobic/gymnastik med deltagelse fra Hellerup Kajakklub, NOVA og PALO. Arrangør: NOVA.

Tider

Tid Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
8-9           PALO Hellerup Roklub
9-10           Hellerup Dameroklub Hellerup Roklub