Fællesroning hver tredje lørdag i måneden med Øresunds klubberne

19. april 2017 14:26 , af Helle Clausen
Aktivitetsudvalget har holdt møde med samtlige kajakklubber mv på Øresund mhp at afholde fællesroture og andre fælles aktiviteter. Der var stor tilslutning til ideen. Som udgangspunkt holder vi fællesroning hver tredje lørdag i måneden, dog med få undtagelser.
Vi har oprettet en fælles Facebookside Øresunds Kajakklubber. Alle aktiviteter vil blive slået op i kalenderen og vi laver et nyhedsindslag. Derudover lavet vi en poster som kan hænge i klubstuerne.
Første fælles rotur står HK for. Det er d. 20. maj, hvor roerne kommer til HK og hvor vi or ud herfra. De fleste roere vil medbringe egen kajak, og de få der ikke kan det, kan låne en kajak hos os, såfremt de har EPP2. Efterfølgende laver vi fællesspidning for de deltagende roere (evt med grill såfremt der er tilslutning). Arrangementet forventes at vare fra 10-16.
Mvh
Helle Aagot