Vores klub er medlem af Dansk Kano og Kajak forbund (DKF)

DKF er et af mange speciel forbund under Dansk Idræts Forbund (DIF) Hovedeforbundet tager sig af generale kurser, for leder, træner m.m. Mens speciel forbundet står for selve sportsgrenen.

DKF dækker over Kano, Kajak (alle typer), Sup-boad og Dragebåde

Vi kan som medlem af DKF, deltage i mange stævner, ture og træf, som bliver afholdt i hele EU.

Det er også DKF der udsteder IPP beviserne. I overensstemmelse med de Europæisk regler for Europæisk Paddel Pas (EPP).

Vil du videreuddanne dig indenfor kajak IPP, er det forbundet der afholder kursus og prøver. Tilmelding på deres hjemmeside.

Du kan også altid tilmelde eller framelde bladet "Kano & Kajak" ved at logge på Ipaddle, med dit IPP nummer.

Vil du modtage flere nyheds-mails, kan du også tilmelde dig det under nyhedsbreve, for DKF og DIF.