Opgaver for Kontingent kassereren

1.  Vedligeholdelse af medlemdatabasen i Memberlink.

 Udsende faktura på årligt kontingent. Den 5 januar. Med 14 dages betalingsfrist. Samt rykke de der overskrider betalingsfristen.

 Statusændringer (aktiv – familie eller passiv).

 Udmeldelser. Kreditering af ubetalt kontingent. (Har medlemmet anden gæld til klubben overtager kassereren).

 Udsende faktura til begynder, på begynder kontingent. Efter aftale med begynderafdelingen. (Næstformanden og Ungdomslederen).

 Udmeldelse af personer på ventelisten. Efter aftale med begynderafdelingen. (Næstformanden og Ungdomslederen).

 Godkende oprettelse af nye klubmedlemmer i forbundets database (Ipaddle.dk).

 Hjælpe medlemmer med at veligeholde deres personlige oplysninger i Memberlink, adresse m.m.

 Genindmeldelser og i den forbindelse tjek af tidligere frigivelse og fremskaffelse af tidligere medlemsdata deriblandt evt. restance.

 For overflytter: Kontrolerer deres IPP status i forbundets database (Ipaddle.dk) for begynder afdelingen.

2. Indsende medlemsdata.

 Indtaste medlemsdata i CFR. (det centrale forenings register hos DIF). (Senest 1. feb.)

 Indtaste medlemsdata, bestyrelsensdata samt antal af instruktører og træner i kommunens register. (senest 1. marts)

 Oploade GF-referat og klubbens regnskab, sammen med ansøgning om medlemstilskud fra kommunen.