Indmeldelse

En ny ungdomsroer har mulighed for at deltage i træningen én gang inden indmeldelsen. Herefter skal der udfyldes online indmeldelsesblanket her på hjemmesiden.

Gældende priser for indmeldelse og kontingent kan ses her.

For at blive optaget skal du være fyldt 8 år og må ikke lide af sygdomme, hvor du kan miste bevidstheden, og du skal kunne svømme 600 m. Hvis du er under 12 år er det 350 m. Dette er af hensyn til egen og andres sikkerhed.

Ansøgning

Ved ansøgning til ungdomsafdelingen bedes du først og fremmest kontakte ungdoms-udvalget på ungdom@hellerup-kajakklub.dk for at lave nærmere aftale.

Når du har haft en prøvegang så kan ansøge om at blive medlem af klubben og optaget på ungdomsholdet. Det gør du ved at udfylde onlineansøgningen her på forsiden. Skriv om hvorfor du gerne vil ro kajak og lidt om dig selv.

Du betaler klubbens indskud samtidig med din ansøgning og kommer du mod forventning ikke ind i klubben, får du dit indskud tilbage.

For unge mellem 8 og 18 år er der løbende mulighed for indmeldelse, men der kan i perioder være lukket for nye tilmeldingerne, hvis holdene er overtegnet.

Du vil derefter blive budt velkommen den 1. mandag i måneden, efter aftale med ungdomslederen, i rosæsonen som er fra 1. maj - 31. september.

Dog er der åbent for nye medlemmer løbende i vintersæsonen fra den 1. oktober - 30. april. Hvor vi har mange aktiviteter der ikke er i kajakkerne.

Der betales kontingent for et kalenderår af gangen uanset hvornår på året ud bliver indmeldt.

billedebillede

Procedure for indmeldelse

1. Læs hjemmesiden og find ud af om kajak kunne være noget for dig.
  2. Kontakt ungdoms-udvalget via e-mail (ungdom@hellerup-kajakklub.dk) for at aftale en prøvetur i kajak.
  3. Efter 1. prøvetime skal du og dine forældre udfylde vores online indmeldelsesblanket her på hjemmesiden og du bliver bedt om at betale indskud
  4. Snarest efter modtager I faktura pr. email på selve års kontingentet. Betalingfristen er 14 dage fra modtagelse af faktura.
  5. Venligst tilmeld kortbetalingen.
  6. Indsæt et portræt på vores hjemmesiden. Så alle kan lære dig at kende.
  7. HUSK altid dit login, så du kan tilgå klubbens hjemmeside.

Husk ved fremtidig adresseændring skal du huske at rette det under dine oplysninger her på hjemmesiden.

Kontakt ungdoms-udvalget (ungdom@hellerup-kajakklub.dk) for flere oplysninger.