Jubilæum fejret med pomp og pragt

24. juni 2022 18:24 , af Carsten Illum

Endelig fik vi fejret 100 års jubilæet og sikken dejlig dag det blev. Receptionen blev afholdt i flot solskin med deltagelse af bl.a. borgmester Michael Fenger og DKF’s formand Tom Faurschou.

Mange gamle medlemmer genså hinanden. Der blev skålet i fadøl, prosecco og kaffe, og de 6 fødselsdagslagkager forsvandt hurtigt. Madholdet havde sammensat en sublim menu suppleret med grillstegt pattegris. Aftenen sluttede med 60’er musik spillet af The Beat Birds.

En stor tak til: Emil og Freja for at rydde op/gøre rent efter os andre, Anne og Peter for receptionen, madhold/bordpynt - Aase, Søs, Krisser, Luna, Jette, Pernille, Niels S., Claus og Per, Niels C. for arbejdet med tilmelding/betaling, James for lån af scenepodie, Lorne, Michael, Per for bord og stole opsætning, Vibeke for trykning af 300 sange, Thorkild for harmonikaspil og Sydbank for at sponsere vinen.

Lad 101 året være en hyldest til det frivillige arbejde i klubben.