Hermed invitation til Øresundsløbet 22/8 2026 der bliver afholdt i Klampenborg Kajak og Kano Klub.
Alle medlemmer fra KKKK er inviteret sammen med medlemmer fra Nova Hellerup, Palo Charlottenlund, Skovshoved og Hellerup kajakklub.
Kl. 11.00 starter løbet - det er ca. 6 km, to gange til Taarbæk og retur.
Derefter afholdes Whiskeyløbet, hvor en whiskeyflaske er gemt i vandet og skal findes.
Til slut frokost på terrassen!
Øl, vin, vand kan købes i klubben.
Alle er velkomne i alle slags kajakker og surfski.
Vi glæder os til at se rigtig mange af jer.
De bedste hilsner Bestyrelsen Klampenborg Kajak og Kano Klub