28. september 2022 13:45 , af Christian Høier

Tirsdag den 4. oktober kl. 18.00 går starten til endnu en sæson af løbehandicap i Hellerup Kajakklub.

Her mødes alle os der godt kan have lidt svært ved selv at komme ud af døren i vinterkulden med løbesko på!!
Vi løber 5km på tid hver tirsdag kl. 18 vinteren igennem, selv i sne og slud, men efter handicap reglerne, hvor det ikke går ud på at løbe stærkest, men at forbedre sig mest muligt over vinteren!
Den der forbedrer sig mest får flest point og vinder en flot præmie og retten til vandre trofæet ved sæsonen’s afslutning.

Kom og vær med hver tirsdag og få lidt bedre samvittighed omkring din form... Jo flere der er med, jo sjovere bliver det. Tag gerne gæster med.

Vi ses,
Poul J og Per Fasmer