Nøgle til klubben

Medlem af klubben

Har du problemer med eller mistet din nøgle, skal du kontakte nøgleansvarlige i klubben på mail noegle@hellerup-kajakklub.dk. Husk at oplyse medlemsnummer og nøglenummer i mailen! Har du mistet nøglen kan du få en ny på samme måde som, de nye i klubben. Husk at sende mail så din mistede nøgle bliver lukket!

Ny i klubben

Skal du have en ny nøgle til klubben, kan du komme ned i HK på en af de følgende dage:

• Mandagen på 18.30 begynder-holdet
  • Tirsdag efter Handicap
  • Onsdagen på begynder-holdet
  • Torsdag på Ungdoms-holdet
  • Fredagen på begynder-holdet

Her vil der være en nøgleansvarlig, der kan udleverer en nøgle til dig.

Du skal være frigivet medlem i klubben for at kunne købe en nøgle!
Nøglen er personlig og må ikke udlånes til andre uden bestyrelsens tilladelse!
Nøglen koster 200,- kr. og er din ejendom og bliver ikke refunderet hvis du stopper i HK.

Klubbens kasserer sender en opkrævning til dig, som du skal betale inden 14 dage.
Den nye nøgle, du modtager vil ikke være aktiv før efter, at du har modtaget fakturaen på mail fra klubben!

(På grund af ferie eller sydom kan der gå op til 3 uger, men normalt vil du modtage mailen efter få dage).

Udmeldelse

Ved udmeldelse, vil din nøgle blive lukket! Den er din ejendom, så gem den til hvis du ønsker at indmelde dig igen!

Restance til klubben

Har du en ubetalt faktura, hvor betalingsfristen er mere end 14 dage overskredet. Kan klubbens kasserer forlange din nøgle til klubben lukket. Den vil først blive genaktiveret efter du har betalt dit udestående og kassereren godkender genaktiveringen.