Svømning og gymnastik

Der er svømning i Kildeskovshallen hver mandag og onsdag kl. 20:00 - 21:00 i vinterperioden, dvs fra begyndelsen af oktober. Man kan svømme for sig selv eller få undervisning af en svømmetræner (kun mandag). Tilbudet gælder for alle som er aktivt medlem af Hellerup Kajakklub. Mere information om kildeskovshallen kan findes her.

Adgangskort til Kildeskovshallen:

Adgangskort kan fås ved at rette henvendelse til HK's sekretær på mail: sekretaer@hellerup-kajakklub.dk. Kortet bliver udleveret 2 gange om året , hvor der er ansøgningsfrist i midt januar og midt september.

Det giver KUN adgang mandag kl 20-21 og onsdag kl 20-22 - og KUN til banerne 5 & 6 i 25 meter bassinet. Det er dog tilladt at møde op kl. 19:30 og forlade svømmehallen kl. 21:30, så der er tid til omklædning. Det er altså ikke et generelt adgangskort til Kildeskovhallen. Gå ind dér, hvor der står "klubber", til højre umiddelbart efter receptionsskranken.

Ved de 2 x 25 meter baner vil der mandag være en træner/livredder til stede, som meget gerne vil give undervisning til de personer, der har lyst. Der er ingen svømning mellem jul og nytår, samt i påsken.

Kortet kan bruges fra begyndelsen af oktober til udgangen af april det følgende år. Kortet bliver udstedt med brugernavn påtrykt, så det kan bruges år efter år, så længe man er aktivt medlem af Hellerup Kajakklub.

Svømmekortet kan ansøges

Gymnastik

Hen over vinteren fra oktober til marts hver tirsdag aften kl 18 til 19 er der motionsgymnastik for alle interesserede medlemmer i Hal 3 ved Hellerup Havn. Fællesgymnastik bliver arrangeret af NOVA, og er for medlemmer af Palo, HK og Nova

Træningen starter tirsdag d. 10. oktober 2023 kl 18.00, og sidste gang er i slutningen af marts.

OBS der er ikke gymnastik i skoleferierne.

Det koster 400 kr. pr. deltager for hele sæsonen. Hver klub har 8 pladser på holdet.

Tilbetaling sker ved at indbetale 400 kr. til gymnastiklærer Charlotte Møller på MobilePay 28447822. Husk at notere klubnavn!

Husk indendørssko og liggeunderlag/håndklæde